Skip to content ↓

Wnioskowanie i instalowanie podpisu kwalifikowanego

  1. Wejdź na stronę https://e-rejestr.cri.agh.edu.pl/e-podpis/login/?next=/e-podpis/  i zaloguj się danymi z Bazy Pracowników i Studentów LDAP AGH  
Uwaga

Jeśli nie pamiętasz hasła do LDAP AGH, zresetuj je. Szczegóły dostępne w instrukcji: Hasło w Bazie Pracowników i Studentów

  1. Wybierz rodzaj karty oraz wypełnij formularz wymaganymi danymi a następnie kliknij przycisk „Złóż wniosek”.
  1. Wydrukuj wygenerowany wniosek w formie papierowej. Podpisany przez Ciebie oraz przez przełożonego dostarcz do Biura Kanclerza (paw. C-1, pok. 13).
Uwaga

W przypadku kierowników projektów niezbędna jest adnotacja Dyrektora COP, kwalifikująca koszty zakupu podpisu. 

  1. Oczekuj na powiadomienie e-mail z biura Krajowej Izby Rozliczeniowej o możliwości odbioru, który zazwyczaj następuje w krakowskim oddziale (ul. Lea 114a, tel 12 636 07 53) po okazaniu dokumentu tożsamości wskazanym we wniosku. 
  1. Zainstaluj sterowniki i oprogramowanie, które możesz pobrać ze strony https://www.elektronicznypodpis.pl/aplikacje-i-sterowniki. Dostępne są tam wersje na systemy operacyjne: Windows, Linux oraz MacOS.  

Stopka