USOS - system informatyczny do kompleksowej obsługi toku studiów składający się z wielu modułów dostępnych dla studentów i pracowników AGH związanych z procesem dydaktycznym na Uczelni.
Usługa USOS realizowana jest przez Dział Utrzymania Systemów Obsługi Studiów przy współpracy z Centrum Rozwiązań Informatycznych AGH.
Dostęp do usługi USOS jest możliwy dla pracowników związanych z procesem dydaktycznym Uczelni oraz studentów posiadających konta pocztowe w domenie @agh.edu.pl lub @student.agh.edu.pl. Szczegóły na temat zakładania konta pocztowego są dostępne w instrukcji: Zakładanie konta pocztowego. Korzystanie z usługi następuje za pomocą przeglądarki internetowej. Logowanie do systemu USOS odbywa się za pomocą usługi SSO AGH. Szczegóły dostępne w instrukcji: Logowanie do USOS.
Szczegóły dostępne w instrukcji: Logowanie do USOS.
Logowanie do usługi USOS jest realizowane za pośrednictwem SSO AGH, w związku z tym zmiana i resetowanie hasła opisane są w instrukcji: Zmiana i resetowanie hasła do SSO.
W razie problemów technicznych lub merytorycznych z systemem USOS należy kontaktować się z Działem Utrzymania Systemów Obsługi Studiów (e-mail: pomoc-usos@agh.edu.pl).