Certyfikaty cyfrowe są udostępniane pracownikom AGH do celów związanych z realizacją działalności statutowej Uczelni.
CRI AGH pośredniczy w uzyskaniu:
W celu uzyskania certyfikatu należy pobrać odpowiedni wniosek:
Następnie należy skan lub zdjęcie podpisanego przez kierownika jednostki dokumentu przesłać na adres: pomoc-it@agh.edu.pl.
Aby uzyskać certyfikat osobisty należy wypełnić oraz podpisać Wniosek o wydanie certyfikatu szyfrowania/podpisywania poczty, a jego skan/zdjęcie przesłać na adres pomoc-it@agh.edu.pl.
Podpisywanie/szyfrowanie poczty elektronicznej używając certyfikatu osobistego jest możliwe wyłącznie za pomocą klienta pocztowego. Wskazówki na temat konfiguracji oraz korzystania z certyfikatu dostępne są w instrukcjach: Szyfrowanie poczty elektronicznej w programie Thunderbird oraz Szyfrowanie poczty elektronicznej w programie Outlook.
Aby uzyskać certyfikat osobisty należy wypełnić oraz podpisać Wniosek o wydanie certyfikatu do uwierzytelniania serwera, a jego skan/zdjęcie przesłać na adres pomoc-it@agh.edu.pl.
Opis procedury wnioskowania o podpis kwalifikowany dostępny jest na stronie Kwestury AGH: Podpis kwalifikowany.
Logowanie jest możliwe po ustawieniu hasła w Bazie Pracowników i Studentów AGH. Szczegóły dostępne w instrukcji: Hasło w Bazie Pracowników i Studentów.